poniedziałek, 22 września 2008

guitar hero vs rock band

Zagrywam się ostatnio w Rock Band, a wcześniej grałem/próbowałem grać w Guitar Hero. Nie wiem jak to wygląda teraz w Rock Band 2 i Guitar Hero IV World Tour, mam nadzieję, że wkrótce będę mógł przetestować obie gry.

Na Rock Bandzie gra się znacznie przyjemniej, dzięki większej melodyjności w naciskania klawiszy na gitarze. Experta jeszcze nie próbowałem, ale nawet na Hardzie mam wrażenie, że jednak jakoś tam gram, palce śmigają po gitarze w sposób bardziej płynny niż u konkurencji. Tymczasem w Guitar Hero już na Medium czasem się gubię i bardzo rzadko odnoszę wrażenie, że robię coś innego niż walenie w klawisze, trudno to porównywać do grania. Oczywiście frajda nadal jest i warto w Guitar Hero grać, ale jednak ta różnica jest wyczuwalna. Mam nadzieję, że w Guitar Hero IV przyjemność z grania będzie większa i odczujemy wpływ Rock Banda. Mimo wszystko więcej jest zwykłych graczy, niż takich zdolniachów jak na filmiku poniżej, a przecież głównie chodzi o frajdę z grania i wrażenie szarpania na prawdziwej gitarze.

1 komentarz:

shela pisze...

Guitar Hero :D

ostatnio zakupilem sobie full zestaw ;)

Rock banda nie mialem jeszcze okazji testowac ;) a sprawdzilbym jak sie spisuje ... czy gitara bedzie pasowac? :P

nie wiem jak w Rock Band, ale poki co na medium koncza sie moje mozliwosci ... pojedyncze utwory moge zagrac na hard, ale w wiekszosci konczy sie to .... powiedzmy, ze kiepskawo ;)