czwartek, 20 marca 2008

królik

Dzisiaj przychodzi Zając - przynajmniej tutaj, do mnie przyszedł, więc może do Ciebie też dojdzie?

Będzie lajtowo, bo już późno.

Do podróży w pociągu nic nie nadaje się lepiej niż PSP. Ja spędzam w tych kapsułach komunistycznej czasoprzestrzeni 5 godzin w jedną stronę, więc umiem docenić pudełko Sony. Można sobie obejrzeć film, serial (Odwróceni na PSP - tak spędziłem ostatnią podróż) - są darmowe softy, które przerabiają DVD na format PSP. Można posłuchać muzyki, albo zwyczajnie pograć. Ja zamierzam grać - wczoraj kupiłem Wild Arms na PS Store za jakieś 6 dolarów. A jak się znudzę, to obejrzę parę odcinków Ekipy - jakoś w domu nigdy nie mam czasu. Aha, na miejscu konsola też się przyda, bo będę mógł rodzinie pokazać nowe zdjęcia. Takie to PSP fajne, wymyślne urządzenie.

Tymczasem PS3 dostało nowy firmware 2.20, a w nim chociażby BD-Live - czyli możliwość łączenia się z siecią podczas oglądania filmów na Blu-ray, dzięki czemu można zaciągać dodatkowy content (chyba, bo w praktyce jeszcze nie testowałem). Z rzeczy, które mi podobają się najbardziej jest Resume Play - teraz nawet po wyjęciu danej płyty DVD czy BD, będziemy mogli wznowić oglądanie od przerwanego fragmentu.

A ja cały czas męczę Unreal Tournament 3 - świetna gra, ale o tym już pisałem.

Nadchodzi wolne, w świetle nowego/starego bożka Wielkiej Konsumpcji, życzę obżarstwa ponad miarę, humoru zakrapianego alkoholem i tyle radości ile smutków macie przez całe życie.

Dzisiaj wpadł mi w ucho (uszy?) kawałek Mercy autorstwa Duffy, jak ktoś lubi taniec (ja lubię) to powinno mu też przypaść do gustu :)

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

witaj. Mam gorącą prośbę. Na twoim blogu przeczytałem że pisałeś kiedyś pracę magisterską o Ridley'u Scott'cie. Ja jako temat maturalny wybrałem sobie biografię reżysera i to właśnie Ridleya. Szukam ciekawych propozycji, może jakiś książek, wszystkiego interesującego co mógłbym zamieścić w bibliografii mojej pracy maturalnej. Dlatego jeśli mógłbyś mi pomóc byłbym zobowiązany. Mój kontakt to: pietro4@poczta.onet.pl

TOMO pisze...

Wysłałem Ci na maila bibliografię swojej pracy. Nie ma tam adresów stron www, z których też korzystałem, bo większość przestała działać. Zresztą kilka godzin z google i pewnie wyłapiesz co lepsze rzeczy. Mało było wtedy książek po polsku, może teraz się to zmieniło.