niedziela, 8 czerwca 2008

Uwaga na wylewające baterie Duracell

Tak sobie pomyślałem, że tu o tym napiszę, bo w końcu używamy baterii do wielu naszych sprzętów. Mam zamiar wymienić wszystkie baterie jakie posiadam w domy na akumulatorki - ze względu na koszta, czekam, aż baterie w danym urządzeniu się wyczerpią.

Wczoraj właśnie przestał działać pilot od TV, no to myślę, że pora założyć aku. Tylko niestety, dzięki "super" bateriom Duracell nie mam już do czego założyć aku - alkaliczne baterie Duracell wylały się w pilocie. I to tak, że w żaden sposób, nawet po przeczyszczeniu, nie mogłem zmusić go do ponownego działania. Dzięki Ci Duracell i szczerze współczuję tym waszym reklamowym zającom/królikom. Przyznam, że po raz pierwszy w życiu spotkałem się z przypadkiem wylania baterii alkalicznych, dlatego jeżeli używacie takich baterii marki Duracell, to radzę uważać i sprawdzać co jakiś czas, czy nic się nie dzieje.

Poniżej fotki pechowej baterii - jak widać na zdjęciu termin ważności marzec 2009.



Brak komentarzy: