piątek, 9 listopada 2007

Saliva

Kilka dni temu pisałem o świetnej reklamie PS3. Kawałek, który został użyty jako podkład muzyczny reklamy to Ladies and Gentlemen grupy Saliva.

Zespół założony został w 1996 roku w Memphis. Pierwszy kontrakt zawarty z Islands Records zaowocował wydaniem płyty Every Six Seconds w 2001 roku. Później ukazały się jeszcze 3 albumy zespołu. Saliva to nazwa płynu produkowanego w paszczy - zwanego śliną.

Wybrałem 2 kawałki, które znalazłem na Tubie i które podobają mi się najbardziej. Pierwszy to oczywiście "Ladies and Gentlemen" - którego akcja dzieje się na ringu. Mamy pokazaną walkę dwóch kobiet... chicks :)



Drugi utwór, który wybrałem nosi tytuł "Click Click Boom". Rzecz dzieje się na koncercie, widzimy młodego chłopaka, któremu wpada w oko jedna taka laseczka (kolejna chick).



Inne kawałki tego zespołu nie do końca przypadły mi do gustu, może nie mam dzisiaj dnia na cięższe brzmienie, a może po prostu taki słaby wybór na Tubie jest. W każdym bądź razie zespołu wcześniej nie znałem, ale gdy tylko będę miał okazję, przyjrzę się ich dokonaniom bliżej. Tymczasem miłego weekendu :)

4 komentarze:

Ela Wolny pisze...

Melduję, że dojrzałam do założenia konta w serwisie zaczynającym się na a jak Ala.
:)

TOMO pisze...

No to ja życzę udanych zakupów :)

Ela Wolny pisze...

Sprzedaży :)

Anonimowy pisze...

Coś w tej Salivie jest. Ty o niej piszesz, wcześniej już polecał mi ją Eskey, muszę siąść i się wsłuchać...

BTW - ja konta w serwisie na a jak Ala nadal nie posiadam :)