sobota, 8 września 2007

Call of Duty 4 - beta testy

Tak, tak, w końcu użytkownicy xbox live z europy otrzymali możliwość wzięcia udziału w zamkniętych beta testach najnowszej części Call of Duty. Teoretycznie rejestracja tylko dla kont założonych na UK i Irlandię, ale jak donoszą przyjaciele z Polygamia, działają również pozostałe kraje. Nie będę powtarzał szczegółowej instrukcji, wszystko opisał Maciej: Polygamia .

Dodam tylko, że ja kod zdobyłem na eurogamerze - chyba najprościej i najszybciej właśnie tam najpierw zajrzeć.

Nie wiem czy ten filmik wyda się śmieszny dla nie-graczy; mnie rozbawił do łez :)

3 komentarze:

Ela Wolny pisze...

Zanim zmoderujesz to wieki miną, wysyłam na gazetowe konto bo tego maila znam:
tomoman1@gazeta.pl
Ale jak będziesz się rejestrował to możesz zmienić nick na bez jedynki.

TOMO pisze...

cito, ja na gazecie nie mam maila - tylko konto do komentowania. wyślij na tomo360 gmail com. thx :)

Ela Wolny pisze...

Poszło. Gmail to dobra poczta, też używam.