niedziela, 19 sierpnia 2007

after Xbox 360 Fun Day - Pobierowo

Właśnie wróciłem z Xbox 360 Fun Day z Pobierowa. Było godnie:) Wyjechaliśmy (ja, Eliza i Rafiko) w piątek o 5 rano z Poznania. Podróż minęła szybko i bez żadnych przykrych niespodzianek. Dotarliśmy jako jedni z pierwszych, jeszcze zanim pojawił się punkt rejestracyjny. Chwila oczekiwania i parę minut po 10 ruszyła rejestracja uczestników. I od razu miła niespodzianka. Uczestnicy otrzymali koszulki HALO 3, identyfikator, smycz, okulary przeciwsłoneczne, mapkę i plan imprezy, kupon na darmowe zakwaterowanie na polu namiotowym, kupony na hot-dogi i kupony na piwo - nieźle :). Po rozbiciu namiotu, udaliśmy się na plażę, gdzie czekał na uczestników namiot z Xboxami 360, pole do gry w siatkówkę, możliwość przejechania się na skuterze bądź bananie. Jednym słowem, jeżeli ktoś znudził się graniem na konsoli, mógł całkiem przyjemnie spędzić ten dzień.

Ja i Rafiko przed namiotem Xbox 360:



Wieczorem w pubo-namiocie odbyła się impreza Beach Party. Poniżej fragment koncertu (słaba jakość bo nagrywałem komórką):



Drugiego dnia, oprócz wymienionych już atrakcji, miały miejsce 3 ważne wydarzenia. Zaczęło się od wystąpienia Jakuba Mirskiego, który opowiadał o samym Fun Day jak i o pozostałych działaniach podejmowanych przez Microsoft w Polsce związanych z marketingiem Xboxa360. Fragment (również nagrywane komórką):



Później zaprezentowano 2 najnowsze produkcje na Xboxa 360: Blue Dragon i Bioshock.
W końcu, o godzinie 17 rozpoczął się wielki turniej w Forza Motorsport 2 - główną nagrodą w konkursie był Xbox 360 Elite z grą Halo 3 Legendary. Rafiko doszedł aż do półfinałów i tylko jeden zakręt sprawił, że nie przeszedł dalej mimo prowadzenia w wyścigu. Ja odpadłem na samym początku - niestety, nie mój dzień na Forze :)

Mam nadzieję, że Microsoft będzie organizował tego typu imprezy cyklicznie i w równie wakacyjnych miejscach. Zdecydowanie jestem przeciwny, by podobne eventy odbywały się w dużych miastach. Nadmorskie i mazurskie miejscowości nadają się do tego znacznie bardziej. To tyle, resztę napiszę jutro na forum Allegro.

Brak komentarzy: