piątek, 31 sierpnia 2007

Dzień Blogera

Chociaż ostatnie doniesienia o archaicznym polskim prawie nie napawają entuzjazmem, to dzisiaj żaden bloger nie powinien przejmować się takimi błahostkami. Dzisiaj każdy bloger ma swoje święto (ciasto i coś do popicia obowiązkowe), dlatego wszystkim blogującym składam najserdeczniejsze życzenia wytrwałości w pisaniu, oby Wasze blogi miały jak największą oglądalność.

Zgodnie z zasadami tego dnia, należy podać 5 blogów, które sami czytacie i polecacie. Ja postanowiłem, że przedstawię Wam blogi, które czytam (oglądam) na poprawę humoru. Każdego z nich ktoś mi kiedyś przesłał i od tamtej pory każdy nowy wpis wywołuje u mnie uśmiech na twarzy.

Kolejność przypadkowa:

1. http://aaaby-sprzedac.blogspot.com/
2. http://fora.blox.pl/html
3. http://www.fotkapeel.blogspot.com/
4. http://skarzypyta.blox.pl/html
5. http://tymczasowo.blox.pl/html

Mógłbym tu jeszcze wymienić kilka blogów prywatnych znajomych osób, które również potrafią poprawić mi humor, no ale... to czasem są bardzo prywatne blogi :)

I to tyle, mam nadzieję, że blogosfera będzie rosła w siłę :)

Na koniec, bardzo ciekawy filmik o człowieku, internecie i może o przyszłości, kto wie :)

13 komentarzy:

Anonimowy pisze...

To w kolejności przypadkowej powiem, żem zdziwiona okrutnie :)
Gratuluję dobrego smaku :)

TOMO pisze...

A dziękuję :)

Ela Wolny pisze...

Chyba coś napiszę o tym...

TOMO pisze...

Dobra, to ja potem to przeczytam.

Ela Wolny pisze...

Zdajesz sobie sprawę, że Ci przekopię bloga?
Właśnie wróciłam ze zlotu sympatyków Lost.
I widzę, że Ty to zakręcony jesteś, temu zachodzisz na Tymczas.
A teraz mnie to nie dziwi, bo tam sami wygięci w jakąś stronę :)

TOMO pisze...

A przekopuj sobie :)

Ela Wolny pisze...

I se wykopałam Pobierowo, tośmy się z lekka minęli.
Rok temu Dziwnówek, w tym Rewal, jeszcze kiedyś Pustkowo, Wielkanoc Trzęsacz... lubię te tereny.
A z Pobierowa mam zdjęcia na Tymczasie z tego roku :)

Ela Wolny pisze...

A po co Ci ta moderacja komentarzy?

TOMO pisze...

Jak zakładałem bloga to włączyłem i tak zostało, a co? :)

Ela Wolny pisze...

A nico, widzę, że używasz. Zmoderowałeś Pobierowo :)
Jakby się człek bał, że mu tu nabluzgają. Poza tym dodatkowa robota.

TOMO pisze...

U Ciebie też nie tak łatwo dać komentarz, trzeba założyć konto na gazecie :) Pomyśle nad tym jeszcze.

TOMO pisze...

A teraz dopiero widzę o co chodziło z tym Pobierowem. Sorry, nie zauważyłem komentarza. Chyba rzeczywiście wywalę moderację :)

Ela Wolny pisze...

No mam to, bo niejednokrotnie sama zapominałam się zalogować i IP wyrzucało. Raz u kogoś wyrzuciło mi nazwę miasta i ulicę :) No szkoda, że jeszcze nie numer domu, buta i panoramę zębów.
Od tego czasu wolę mieć przymus logowania :)
Aczkolwiek wydawało mi się, że to uwolniłam.
Muszę to sprawdzić jutrem.