środa, 29 sierpnia 2007

Ayo w Poznaniu

Tak sobie pomyślałem, że o tym napiszę, bo to dosyć ciekawe wydarzenie muzyczne, przynajmniej dla mnie. Ayo przyjeżdża do Polski na 3 koncerty: Poznań 9.09, Warszawa 10.09 i Kraków 11.09.

O Ayo przeczytać możecie na Wiki tutaj .

W zasadzie nie wiem co magicznego ma w sobie jej muzyka, bo z reguły słucham czegoś zawierającego ostrzejsze dźwięki. Może to jej głos, teksty, a może zwyczajnie kojarzy mi się z czymś pozytywnym, nie wiem. W każdym bądź razie płytę "Joyful" wysłuchałem już całkiem sporo razy i ciągle nie jestem znudzony, kiedy po raz kolejny słyszę "life is real". Jedyny warunek, który konieczny jest dla mnie by w pełni cieszyć się tą muzyką, to ustawienie volume na wysoką wartość - tego się nie da słuchać po cichu (jak zresztą każdej dobrej muzyki).

Szczegóły na temat koncertów i tego gdzie można kupić bilety, znajdziecie na stronie agencji Good Music

Jeżeli ktoś jeszcze nie zna tej muzyki, to na zachętę kawałek "Down on my knees":

Brak komentarzy: