poniedziałek, 13 sierpnia 2007

World Cyber Games - wcg2007 - Poznań

W niedzielę 12 sierpnia, postanowiliśmy z Rafikiem przejść się na eliminacje do World Cyber Games 2007 w Forza Motorsport 2. Miejsce robiło pozytywne wrażenie, bez rozmachu, ale jak na polskie warunki całkiem całkiem. 8 Xboxów 360 połączonych w sieć, przy prawie każdym biały 32 calowy Samsung (tylko na jednym 26 cali), do tego wygodne kanapy i dwie przemiłe hostessy. Zresztą zobaczcie sami:





Do boju stanęło 24 graczy - 3 razy po 8. W każdej ósemce grał każdy z każdym. Na pierwszy ogień poszedł Rafiko, który w swojej ósemce wygrał wszystkie wyścigi. W kolejnej grupie wystartowałem ja i.. również rozniosłem pozostałych graczy - zero porażek. Po wyłonieniu kolejnych najlepszych z ostatniej grupy rozpoczęły się ćwierćfinały. Rafiko bez problemu pokonał swojego oponenta 2:0, ja oddałem jeden wyścig, by ostatecznie przejść dalej z wynikiem 2:1. I cóż, w półfinale spotkałem się właśnie z Rafikiem, który nie dał mi szans i w pięknym stylu rozgromił mnie 2:0. A potem już wielki finał i zacięta walka o pierwsze miejsce Rafiko versus Junajted. There can be only one - i był, Rafiko rozgromił przeciwnika 2:1 i awansował do finału turnieju w Warszawie.

Zwycięzca odbiera nagrodę:



Info ze strony WCG2007

Podsumowując: impreza całkiem udana, przeprowadzona w miłej atmosferze. Szkoda tylko, że słabo rozreklamowana w samym Poznaniu, być może pojawiłoby się więcej zawodników. Brakowało też bardziej spektakularnych nagród za pierwsze miejsca - w końcu to konkurs Forzy, a nikt nie dostał nawet jednego gadżetu związanego z grą. Już niedługo Pobierowo i Xbox360 Fun Day, zobaczymy co tam będzie się działo. Relację obiecuję już teraz:)

Brak komentarzy: