środa, 8 sierpnia 2007

BioWare

BioWare to taki producent, która w zasadzie nie robi słabych gier. Od wypuszczenia Baldur's Gate z wypiekami na twarzy oczekuję na kolejne tytuły tej firmy. Za japońskimi RPG nigdy za bardzo nie przepadałem, nie licząc Zeldy, Golden Sun, Okage i kilku jeszcze tytułów, dlatego to co tworzy BioWare w tym temacie zachwyca mnie niesamowicie. Star Wars: Knight of The Old Republic to wg mnie jeden z najlepszych RPG na konsole i chyba tylko Mass Effect podniesie poprzeczkę.

Wczoraj udało mi się na Allegro, za całe 32 złocisze nabyć inną grę BioWare, Jade Empire. Zresztą większość gier na pierwszego Xboxa można teraz mega tanio kupić na Allegro: Xbox Gry . Jeżeli ktoś nie miał okazji jeszcze grać, to polecam Halo 2 - ja właśnie przechodzę teraz singla po raz już któryś. Ta historia zawsze wciąga, a sam gameplay jest doskonały.

Trailer Jade Empire:



PS. Jade Empire wydane zostało też na PC w tym roku.

Brak komentarzy: