piątek, 5 października 2007

coś do posłuchania

Dzisiaj mam taki dzień, że pisanie chyba nie za bardzo mi wyjdzie, więc będzie krótko. Wczoraj przy okazji robienia czegoś dla kogoś, odkryłem kawałek, którego wcześniej nie znałem. To znaczy kiedyś tam słyszałem, muzyka znajoma, ale nic więcej. Utwór nazywa się Big City Life i dzisiaj cały dzień nastraja mnie pozytywnie, co w tych jesienno-ciemnych nastrojach wydaje się tym bardziej cenne :)

Utwór pochodzi z płyty Signs Of A Struggle grupy Mattafix. Zespół składający się z duetu Marlon Roudette i Preetesh Hirji powstał w 2005 roku. Grają dosyć ciekawą muzykę, będącą połączeniem hip-hopu, bluesa i R&B. Do posłuchania:

4 komentarze:

Ela Wolny pisze...

:)))
Oczywiście, że oczywista :)
Big City Life :)))

Anonimowy pisze...

Znam to oczywiście, ale powiem szczerze, że nie wciąga mnie to, trochę to jednak nie moja bajka ;)

TOMO pisze...

No wszystkim dogodzić się nie da :)

Anonimowy pisze...

Ja bym na Twoim miejscu nawet nie próbował ;) U siebie też zresztą podkreśliłem w disclaimerze, że przegląd będzie subiektywny, tak by uniknąć pytań czemu było to, a nie tamto, dlaczego jeszcze nie było tego i kiedy wreszcie będzie... Niby i tak czasem się pojawiają, ale łatwiej jest z góry powiedzieć, że będzie to na co mam ochotę ;)