poniedziałek, 15 października 2007

Wiedźmin

W czwartek w ubiegłym tygodniu miałem przyjemność uczestniczyć w prasowej premierze gry Wiedźmin. Krótką relację umieściłem na forum Gry, dlatego nie będę powtarzał tego samego tekstu.

Uzupełnię tylko wpis o informację, że stoły uginały się od jadła i napitku :) Było miło, były konkursy (nic nie wygrałem), był Paweł Pawelec, prezesi CD Projekt, piękne hostessy, tancerki, muzyka itp - słowem premiera na wysokim poziomie. Życzę CD Projekt więcej okazji do takich premier - mam nadzieję, że Wiedźmin będzie wstępem do rozwoju własnego silnego studia developerskiego. Jak widać, Polska pod tym względem stale się rozwija, wspomnę chociażby People Can Fly, Techland i Nibris - oby tak dalej :)

Było ciemno, dlatego moja komórka chwyciła tylko wywijasy tancerki :)

Brak komentarzy: